אז אחרי שבחרת לעצמך את הקבקבים החדשים שלך את כבר רוצה אותם אצלך ובהקדם
האפשרי. צודקת! אז איך הקבקבים מגיעים אליך?
שליח עד הבית (או לכל מקום שתבחרי)
בעת ההזמנה את בוחרת באפשרות של שליחות, מזינה את כל הפרטים הרלונטים, שם
מדויק של הרחוב, קומה, מספר דירה, אם יש הערות מיוחדות חשוב לציין אותן, וחברת
השליחויות שלנו תודיע לך ביום החלוקה שהשליח בדרך אליך.
שעות הפעילות של חברת השליחויות הינן 08.00-18.00, ולכן מומלץ לבחור בכתובת
שבה את שוהה בשעות אלה. ביום החלוקה תקבלי הודעת טקסט מחברת השליחויות שמעדכנת
שהשליח בדרך אליך. ניתנת שם גם האפשרות לשנות כתובת או לאשר לשליח להשאיר את
החבילה ליד הדלת או בארון החשמל (במידה ואת חושבת שהמקום בטוח מספיק). לא
הסתדר לך ביום החלוקה? אפשר לתאם עם השליח מועד חלופי למסירה.
חברת המשלוחים מתחייבת למסור את הפריטים עד חמישה ימי עסקים (לא כולל יום
האיסוף ממחסנינו). מניסיוננו, לרוב, הקבקבים נמסרים בפרק זמן קצר יותר.
חברת השליחויות מתחייבת למסור רק בישובים שבתחום הקו הירוק. במידה ואינכם
מוצאים את יישובכם ברשימה, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, ונדאג לשלוח אליכם
את החבילה בדואר רשום.
עלות שירות שליח עד הבית: 40 ₪. בקניה מעל 750 ₪ המשלוח לנקודת איסוף חינם.
E-POST – נקודות איסוף:
לא רוצה לחכות לשליח? מתאים לך שהחבילה תגיע קרוב אליך ואת כבר תאספי אותה
בעצמך? יש לנו פתרון בשבילך:E-POST. מעל 500 נקודות איסוף ברחבי הארץ. בחרי את
נקודות האיסוף הנוחה לך ביותר, והנעלים אצלך תוך ארבעה ימי עסקים (לא כולל יום
האיסוף ממחסנינו)
איסוף עצמי:
ניתן לבצע איסוף עצמי ממשרדנו, ללא תשלום. בתיאום מראש בלבד.
החזרות החלפות וביטולים
אנחנו מאד מקוים שתאהבי את קבקבי העץ שלנו. הקבקבים שלנו מיוצרים בעבודת יד בשבדיה מחומרי הגלם הטובים ביותר.
אם את רוצה להחליף את הקבקבים למידה אחרת, לדגם שונה, או שמסיבה כלשהי את מוצאת שהנעלים לא מתאימות לך, אנחנו מאפשרים החלפה או החזרה בקלות ובנוחות.
חשוב לנו לציין שהחלפה ו/או החזרה מותנות בכך שלא נעשה שימוש בנעל.
ניתן למדוד את הנעלים בתוך הבית על רצפה נקיה. במידה והנעלים נמדדו ברחוב, או על רצפה מלוכלכת, לא נוכל לקבל את הנעל להחלפה או להחזרה. גם שימוש לזמן קצר לא מאפשר החלפה או החזרה. רק במידה והנעל לא הייתה כלל בשימוש, נוכל לבצע החלפה או החזרה. ניתן לבטל את העסקה או לבקש החלפה, באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של "רונה קלוגס", במייל rona.cservice@gmail.com או בטופס צור קשר. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס, הודעת טקסט או דואר אלקטרוני מ"רונה קלוגס" המאשר את הבקשה לביטול העסקה/ביצוע החזרה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוחה. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ובתנאי שעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך קבלת המוצר. פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצע (SALE), ניתנים להחלפה או החזרה תוך 7 ימים מתאריך קבלת המוצר.
חשוב לציין כי בעת החזרת הפריט יש לעטוף את הקופסה היטב. אין לכתוב על גבי הקופסה, אלא רק על הנייר העוטף אותה. ניתן להחזיר במסירה אישית או בדואר שליחים. במידה ובחרת להשתמש בדואר שליחים, יש לשלוח אלינו את מספר המעקב של החבילה. עוד חשוב לציין את מספר הטלפון 054-9963633 ע"ג החבילה. במידה ובחרת להחליף את הנעל, אנו נשלח אליך את הזוג החדש שנבחר, לנקודת איסוף על חשבוננו. החלפה על חשבוננו מוגבלת לפעם אחת בלבד. במידה ותבקשי לבצע החלפה נוספת, נחייב אותך בעלות דמי המשלוח המלאים.
במקרה של ביטול העסקה, תחזיר "רונה קלוגס" ללקוחה את עלות המוצר למעט דמי המשלוח ודמי ביטול עיסקה בסך 5% מסכום העיסקה או 100 שח הנמוך מבינהם על פי חוק.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר "רונה קלוגס". "רונה קלוגס" לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר. פריטים שנרכשו במסגרת "המציאון" אינם ניתנים להחלפה או החזרה.