יריד החלומות של נתנאלה בחולון חוזר ואנחנו נהיה שם!!
10-13/4 פארק פרס חולון! כל הפרטים באתר

נעלי נוחות אלגנטיות לגברים

 

נעלי נוחות לגברים מעוצבות ואופנתיות

עומדים הרבה שעות על הרגליים? מחפשים נעלי נוחות לגברים מעוצבות ואופנתיות? כדאי לכם להיכנס לאתר המצליח של קבקבי עץ רונה המציע מבחר איכותי וייחודי של נעלים אורטופדיות לגברים. מדובר בנעליים אלגנטיות, נוחות ומלאות בסטייל, עמידות ובטוחות, המוצעות עבור מחירים משתלמים וגם יש עבורן לא אחת מבצע אטרקטיבי.

נעלי נוחות משוודיה

נעלי הנוחות שאנו מוכרים מיוצרות במיוחד עבור המותג שלנו בשוודיה, במפעל  בוטיק משפחתי הפועל כבר כמה דורות, אשר מתמחה בהכנת נעלי נוחות איכותיות בעבודת יד מוקפדת עם סוליות עץ קלות ונוחות. הנעלים לגברים מוצעות במידות גדולות עם דגמים רחבים, והן יעניקו לכם נוחות מושלמת לשעות ארוכות של עבודה, הליכה ועמידה.

בין דגמי נעלי הנוחות לגברים באתר תוכלו למצוא כפכפי עץ מעור בדגמים שונים, כמו דגם קבקבי עץ בגוון קאמל נוחות במיוחד עם גפה של עור נובוק הפוך ועם סוליה קלה בגוון של חום כהה. כמו כן תוכלו להזמין נעלי נוחות אלגנטיות מעור בגוון שחור מט עם סוליה בגוון תואם, ועוד.

הזמנת נעלי נוחות מעוצבות לגברים

הזמנת נעלים לגבר נוחות ומעוצבות מוצעת בקלות דרך האתר שלנו. כמו כן לתיאום הגעה לסטודיו בכרכור, להזמנת נעלים בטלפון ולעוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קבקבי העץ של רונה במייל rona.cservice@gmail.com או בטלפון 054-9986177

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שליחת וואטסאפ דילוג לתוכן