רוצות להזמין קבקבים בהנחה מיוחדת ולאסוף אותם ביריד החלומות?
הקלידו את קוד הקופון NETANELLLA 10 וסמנו איסוף עצמי ביריד
אתן חייבות להיות שם - יריד החלומות, פארק פרס חולון 10-13/4

נעלי נוחות לנשים יפות ומיוחדות

מצד אחד חשוב לך ללכת עם נעלים מעוצבות ויפות. מצד שני את לא מוכנה לוותר על הנוחות שלך ואינך מוכנה לסיים כל יום עם כפות רגליים נפוחות וגב כואב. את המענה לצרכים אלו תוכלי למצוא באתר המוביל של המותג קבקבי העץ של רונה, המציע מגוון נעלי נוחות לנשים בעבודת יד תוצרת שוודיה. אלו נעליים מעוצבות ומיוחדות הכוללות גם נעלים במבצע, שמתאימות לכל עונות השנה ולכל סגנון לבוש. לפנייך מספר דוגמאות של נעלי נוחות מעוצבות שתוכלי למצוא באתר של המותג לקראת הקיץ הקרוב:

– קבקבי עץ אלגנטיות ושיקיות לקיץ, נוחות במיוחד, בגזרת איקס עבה, עם עקב גבוה של 7 ס"מ, בצבע חום וויסקי וגפה בגוון של חום בהיר. מדובר בנעליים עם גזרה פתוחה בגוון שמתאים לכל בגד בעלות סוליה קלה מעץ. כמו כן, הנעלים בגזרת איקס מוצעות עם עקב בגובה בינוני ובשלל צבעים נוספים, לרבות אפור כהה, אדום, כסף, שחור, ניוד ועוד.

– קבקבי עץ עם עור הפוך בגוון ירוק יער בעלות עקב גבוה של 7 ס"מ, בגזרה פתוחה עם סוליית עץ קלה ונוחה בגוון כהה. כמו כן נעל זו מוצעת בגוונים ודוגמאות נוספות לרבות רשת אדומה, נקודות, שחור ועוד.

– סנדלי עץ אלגנטיות ונוחות במיוחד כמו דגם בקי, בצבע כחול נייבי עם עקב גבוה של 8 ס"מ, המתאימות לעבודה ולאירועים, עם גפה מעור בגוון עמוק של כחול נייבי וסוליה נוחה וקלה מעץ, דגם לילי שמורכב משילוב יפהפה של רצועת כסף וגפה בצבע ירוק זית, או סנדלי זואי עם הרצועות השחורות המבריקות ובעלות הנוכחות הנועזת.

– מבחר קבקבים פתוחים בבהונות בסגנון רטרו-שיק, כמו דגם מולטי קולור, שמגיע בשילובי צבעים מטריפים שיהפכו כל לוק פשוט לחגיגה.

הזמנת נעלי נוחות מעוצבות לנשים

הזמנת נעלי נשים נוחות מעוצבות מוצעת בקלות דרך האתר שלנו. כמו כן לתיאום הגעה לסטודיו בכרכור, להזמנת נעלים בטלפון ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קבקבי העץ של רונה במייל rona.cservice@gmail.com או בטלפון 054-9986177

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שליחת וואטסאפ דילוג לתוכן