יריד החלומות של נתנאלה בחולון חוזר ואנחנו נהיה שם!!
10-13/4 פארק פרס חולון! כל הפרטים באתר

למה לקנות את קבקבי העץ של רונה? RONA CLOGS

המותג RONA CLOGS נולד אצלי מאהבה לנעלים בכלל וקבקבים בפרט, ומצורך עז לאפשר לכל אישה נעלים שתהיינה נוחות, בריאות ואיכותיות ובאותה מידה גם יפות, מלאות סטייל וצבעוניות.
זה עסק שבניתי במו ידי, וכל פרט בו נהגה במלוא תשומת הלב.  כל אספקט בחוויית הקניה אצלי נלקח בחשבון ואני שוקדת כל הזמן להמשיך ולהעניק את המוצר הטוב ביותר יחד עם השירות הטוב ביותר וחווית הקניה האישית והנעימה ביותר.

כפי שאתן בוודאי יודעות, הקבקבים של RONA CLOGS  מעוצבים על ידי ומיוצרים במפעל וותיק בשבדיה.
נסעתי לשוודיה פעמים רבות, ביקרתי ובחנתי מפעלים רבים, עד שמצאתי את המפעל האחד שבחרתי לעבוד אתו.
המפעל שלי, הוא מפעל משפחתי ותיק שנוסד בתחילת המאה שעברה והידע בו עובר מדור לדור.

המפעל ייחד לי קו ייצור משלי ובו אני מעלה את כל הרעיונות, כולל המשוגעים ביותר, ויוצרת בכל פעם דגמים חדשים ושילובים מעניינים. אני מחפשת כל הזמן להתחדש ונמצאת בקשר ישיר עם מפעלים לעיבוד עורות כדי למצוא את הדפוסים המעניינים ביותר. זו הסיבה שרק אצלי תוכלי למצוא עיצובים בלעדיים, והקפדה על הפרטים הכי קטנים, כי אני מרגישה בכל דגם שאני מעצבת, את הלקוחה שלי.

הסוליות שלנו אורתופדיות ועשויות משני סוגי עצים: Alder Wood  ובעברית: אלמון ועץ צפצפה שהם אידאלים לקבקבי עץ. העץ קל משקל והסוליה מגולפת באופן ארגונומי כך שהיא מסייעת לחלוקת משקל  נכונה וליציבה נכונה. כתוצאה מכך כפות הרגלים אינן מתאמצות לשאת את משקל הגוף אלה נתמכות באופן מושלם. העיצוב הארגונומי מביא לכך שגם אחרי שעות רבות של עמידה והליכה, תרגישי קלילה ונינוחה כמו בתחילתו של היום. אין כאבים, אין רגע שבו רוצים כבר להסיר את הנעלים. להפך, התחושה היא של נעל עוטפת ונעימה.

נשים רבות שסובלות מעצם בולטת ליד הבוהן ומעצם בולטת בגב כף הרגל ומתקשות מאד למצוא נעלים שלא יכאיבו להן, מגלות את הקולקציה של קבקבי העץ של רונה ומדווחות על הגשמת חלום. בלי הגזמה. נשים רבות סובלות מתופעות אורתופדיות שונות לאחר שנים של הליכה בנעלים לא בריאות ומשלמות את המחיר הכבד על כך. רק הקבקבים שלנו, בגלל צורתן הארגונומית המיוחדת נותנים את המענה גם למקרים הקשים ביותר שבהם שום נעל אחרת אינה יכולה לתת פתרון.

כמי שאוהבת לקנות בעצמה ומבינה היטב מהו שירות טוב ואיזה יחס יגרום לי לחזור שוב ושוב לאותה חנות, אני מקפידה על שירות אישי לכל לקוחה ולקוחה.
הטלפון הפרטי שלי, זמין לכל מי שמתעניינת ומעוניינת בקבקבי העץ שלי. אני תמיד זמינה לייעץ בבחירת הדגם המתאים, כל אחת על פי צרכיה: ממבנה כף רגל רחב במיוחד, בעל קשת גבוהה, דרך בעיות אורתופדיות שמקשות על בחירת הנעל ועד עזרה בבחירת הצבע. כל אחת מקבלת יחס אישי וכל אחת יודעת שאין שום הגבלה ברכישה דרך האתר בלי למדוד משום שאני מאפשרת לכל אחת להחליף או להחזיר את הקבקבים (בתנאי כמובן שלא נעשה בהם שימוש) ולכן כל אחת יודעת שהיא יכולה לנסות עם אפס חששות. בנוסף, אני מאפשרת לכל מי שרוצה בכך להגיע אלי לכרכור ולמדוד במקום ובמקרים מסוימים גם פוגשת את הלקוחות במרכז הארץ ומביאה להן מגוון של קבקבים לבחירתן.

את כל העבודה הזו, אני עושה בעצמי. אין לי צוות עובדים. אני אחראית על הקבקבים מתכנון העיצוב ועד הרגע שהקבקבים מגעים אליך הביתה עם חברת השליחויות, באריזה צבעונית.

ובואו נדבר רגע על המחיר. קבקבי העץ אינם זולים. בחירת החומרים האיכותיים ביותר, ייצור מוקפד, ושילוח לארץ לכל אלה יש מחיר. מחירי חומרי הגלם בעולם עולים, במיוחד לאחר שנה שבה כל אירופה סובלת באופן חמור ממשבר הקורונה, ולמרות כל זאת, אני עושה את כל המאמצים לשמור על אותם מחירים ולא להעלות אותם כדי שכל אחת תוכל לרכוש זוג או שניים בלי להרגיש כאב בכיס.
המחירים שלי לקבקבי העץ לא השתנו כבר קרוב לעשור. אני מבטיחה לעשות את כל המאמצים להמשיך ולשמור על רמת המחירים הזו ולא להעלות אותם באופן דרסטי.

כדי לשמור על מחיר נוח, אני מעדיפה שהקבקבים האיכותיים והמרהיבים שלי, ישלחו בקופסת נעלים רגילה ולא באריזה ממותגת וצעקנית שמכילה נעלים איכותיות פחות ויקרות יותר.

בשבילי קבקבי העץ זה לא רק ביזנס זה חלק מהנשמה.

אוהבת אתכן ומזמינה את כל מי שעוד לא התנסתה, לבוא ולהרגיש את החוויה של קבקבי העץ של רונה. התאהבות מובטחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שליחת וואטסאפ דילוג לתוכן